Vadonatúj fejlesztői naplót kapott a jövő év elején bemutatkozó Dead Space 2, melyben a játék művészeti igazgatója, Ian Milham mesél az első rész óta sokat változott Isaac Clarke főhősről.
A legújabb fejlesztői naplóban Ian Milham mesél a Dead Space második részében is visszatérő főhősről, annak jelleméről és változásairól, Isaac Clarke személyisége ugyanis a két rész között eltelt esztendők alatt rengeteget változott.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…