Keita Takahashi is csatlakozni kívánt azon játékipari társaihoz, akik erőteljesen szapulják, vagy éppen könnyes szemekkel temetik a japán játékgyártást. Szerinte túlságosan is folytatás-orientált lett minden.
Keita Takahashi, a Katamary Damacy atyja sem néz jó szemmel a japán játékiparra, mondván, hogy az, az utóbbi években túlságosan is folytatás-orientálttá vált, nem az új lehetőségeket keresik a fejlesztők a fronton, hanem ehelyett már befutott címeknek gyártanak előszeretettel különféle folytatásokat.
A Namco kötelékeiből szeptemberben kilépő, Keita Takahashi egyenesen egy zombinak titulálta a jelenlegi japán játékgyártást, melynek egy életet adó injekcióra volna sürgősen szüksége, mielőtt elérné végzete és abszolút mélypontra kerülne. Ellenpéldának a PlayStation Move-ot hozta fel, amely periféria meglátása szerint remek és némileg felkapja a dolgokat, de az élőhalott játékiparon lényegében nem segít, a zombi tovább fog élni, ebben a létformában, pedig meg kéne halnia, sugallta Takahashi-san. A mester jelenleg a saját társalapításában létrehozott, Uvula névre keresztelt stúdióban dolgozgat, nyugati partnerségi terveket dédelgetve.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!