Keita Takahashi is csatlakozni kívánt azon játékipari társaihoz, akik erőteljesen szapulják, vagy éppen könnyes szemekkel temetik a japán játékgyártást. Szerinte túlságosan is folytatás-orientált lett minden.
Keita Takahashi, a Katamary Damacy atyja sem néz jó szemmel a japán játékiparra, mondván, hogy az, az utóbbi években túlságosan is folytatás-orientálttá vált, nem az új lehetőségeket keresik a fejlesztők a fronton, hanem ehelyett már befutott címeknek gyártanak előszeretettel különféle folytatásokat.
A Namco kötelékeiből szeptemberben kilépő, Keita Takahashi egyenesen egy zombinak titulálta a jelenlegi japán játékgyártást, melynek egy életet adó injekcióra volna sürgősen szüksége, mielőtt elérné végzete és abszolút mélypontra kerülne. Ellenpéldának a PlayStation Move-ot hozta fel, amely periféria meglátása szerint remek és némileg felkapja a dolgokat, de az élőhalott játékiparon lényegében nem segít, a zombi tovább fog élni, ebben a létformában, pedig meg kéne halnia, sugallta Takahashi-san. A mester jelenleg a saját társalapításában létrehozott, Uvula névre keresztelt stúdióban dolgozgat, nyugati partnerségi terveket dédelgetve.
A Croc: Legend of the Gobbos felújított verziója mindent megőriz, ami emlékezetessé tette az eredetit.
A Mandragora: Whispers of the Witch Tree egy magyar fejlesztőcsapat sötét, oldalnézetes metroidvania soulslike játéka!
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…
Szellemes szellemek szellemeskednek.
Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…