Keita Takahashi is csatlakozni kívánt azon játékipari társaihoz, akik erőteljesen szapulják, vagy éppen könnyes szemekkel temetik a japán játékgyártást. Szerinte túlságosan is folytatás-orientált lett minden.
Keita Takahashi, a Katamary Damacy atyja sem néz jó szemmel a japán játékiparra, mondván, hogy az, az utóbbi években túlságosan is folytatás-orientálttá vált, nem az új lehetőségeket keresik a fejlesztők a fronton, hanem ehelyett már befutott címeknek gyártanak előszeretettel különféle folytatásokat.
A Namco kötelékeiből szeptemberben kilépő, Keita Takahashi egyenesen egy zombinak titulálta a jelenlegi japán játékgyártást, melynek egy életet adó injekcióra volna sürgősen szüksége, mielőtt elérné végzete és abszolút mélypontra kerülne. Ellenpéldának a PlayStation Move-ot hozta fel, amely periféria meglátása szerint remek és némileg felkapja a dolgokat, de az élőhalott játékiparon lényegében nem segít, a zombi tovább fog élni, ebben a létformában, pedig meg kéne halnia, sugallta Takahashi-san. A mester jelenleg a saját társalapításában létrehozott, Uvula névre keresztelt stúdióban dolgozgat, nyugati partnerségi terveket dédelgetve.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…
Ha figyelembe veszed a cikkben felsorolt szempontokat, biztosan olyan vezeték nélküli Bluetooth fülhallgatót találsz, amely…
A Romance of the Three kingdoms 8. részének remake-je egy történelmi utazást kínál, mely képes…