Jövő év elején debütál a Killzone harmadik epizódja, mely a sok-sok feature mellett igyekszik olyan alapvető elemekben is újítani, mint a második résznél sokat kritizált változatosság, vagy a lagos kontrol.
A Killzone 2 kapcsán több kritika érte a Guerillát, ugyanis a második epizód általános problémákkal küzdött, mint a kontroller laggal vagy a nem túl változatos pályatervezéssel, így többen amiatt aggódnak, hogy a harmadik rész ezen a téren nem fog megújulni. Steven Ter Heide producer egy interjúban azonban igyekezett minden kételyt eloszlatni, az úriember ugyanis leszögezte, hogy Sev és társasága a játék helyszínéül szolgáló bolygó egészét bejárja majd, így rengeteg helyszínen meg fogunk fordulni.
Ami a lagot érinti, arról annyi derült ki, hogy a Guerilla igyekszik orvosolni ezt a problémát, így ígéretük szerint a gombnyomás és a képernyőn bekövetkező konkrét történés között nem lesz akkora különbség, ami eddig leginkább többjátékos módban volt igazán zavaró.
A történetről is kiderült egy-két apróság, így Heide elárulta, hogy az új rész célja leginkább az, hogy mélyebben megismerkedjünk a Helghast kultúrával, így az ő nézőpontjukból is belekóstolhatunk a véres háború pillanataiba. Ezenkívül kevésbé lesz komorabb, sötétebb hangulatú a történet, és annak komolyságából is kicsit visszavesznek.
A Killzone 3 a tengerentúlon február huszonkettedikén kerül a boltokba.
A Mandragora: Whispers of the Witch Tree egy magyar fejlesztőcsapat sötét, oldalnézetes metroidvania soulslike játéka!
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…
Szellemes szellemek szellemeskednek.
Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…
Újabb élőszereplős adaptáció érkezett a mozikba a Disney kínálatából. Ezúttal a korai 2000-es évek egyik…