Az Electronic Arts immáron harmadik éve menetrend szerint építi le dolgozó állományát, miután néhány játék elkészült és a boltokban megjelent. Bevett szokás ily módon spórolni.
A világ egyik legnagyobb játékfejlesztője és egyben kiadója, az Electronic Arts az utóbbi években megszokott, szezonális költségcsökkentési eszközéről idén sem tett le és elbocsájtott a hírek szerint száz embert többnyire az EA Canada, valamint a Black Box szúdióktól. A Skate 3 és az NBA Elite 11 elkészültével az érintett műhelyekben feleslegessé vált átmenetileg a megnövekedett létszám, ezért is bontják vissza a csapatokat az újabb projektek teljes gőzre való kapcsolásáig. Az EA hivatalosan is megerősítette, hogy történtek leépítések, de az elküldött emberek számára nem tér ki a közlemény, ahogy arra sem, mely stúdiókat érintette valójában a nadrágszíj szorosabbra húzása. Együtt érzünk a munka nélkül maradtakkal, sok szerencsét nekik ezúttal is.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…