Nem sok híja volt, hogy a Castlevania: Lord of Shadow kútba fulladjon, mesélte a játék producere, Dave Cox. Mint utólag kiderült, a fejlesztéseket több ízben is leállították.
A nemrég megjelent, többségében igen elismerő kritikákat begyűjtő Catlevania: Lord of Shadow többször is közel állt ahhoz, hogy végleg elvessék a projektet, ami utólag belátva, óriási kár lett volna. Dave Cox, a játék producere elárulta, hogy nagyon rögös volt az út idáig, amin a Kojima Productions segítő jobbját élvező spanyol csapat végül eljutott. Rengeteg alkalommal álltak le a fejlesztési munkálatok és gondolták azt, hogy képtelenek végére érni ennek a nagy volumenű projektnek, de végül a MercurySteam megcsinálta a bravúrt, amit a szaksajtó díjazott is többnyire magas pontszámokkal. Meg nem erősített hírek szerint már készül a játék folytatása, de immáron szinte biztosra vehető, hogy a team sokkal nagyobb önbizalommal és tapasztalattal vágott neki a munkálatoknak. A második egyelőre sem bejelentve, sem hivatalosan konfirmálva nem lett, de több jel is utal arra, hogy bizony készül a folytatás.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…