Matt Hooper, a Rage vezető tervezője egy nem rég adott interjúban megerősítette, hogy a három éve készülő RPG-elemekkel átszőtt shooter fejlesztése a végső stádiumba ért, így már csak polírozni kell az egyes elemeket.
A Rage premierje még nagyon messze van, az id Software ugyanis az idei QuakeCon-on megerősítette, hogy 2011. szeptember 15-én debütál az id Tech 5-öt használó hibridjáték, ami Matt Hooper, a Rage vezető tervezője szerint lényegében már elkészült, csak finomhangolni kell az egyes feature-öket. Mindez azt jelenti, hogy az elejétől a végéig végigtolható a játék, minden NPC-vel interakcióba léphetünk, és minden elem a helyén van, azonban akkora világról és annyi építőkockáról van szó, hogy rengeteg finomhangolás vár még a csapatra.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!