14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Matt Hooper, a Rage vezető tervezője egy nem rég adott interjúban megerősítette, hogy a három éve készülő RPG-elemekkel átszőtt shooter fejlesztése a végső stádiumba ért, így már csak polírozni kell az egyes elemeket.

A Rage premierje még nagyon messze van, az id Software ugyanis az idei QuakeCon-on megerősítette, hogy 2011. szeptember 15-én debütál az id Tech 5-öt használó hibridjáték, ami Matt Hooper, a Rage vezető tervezője szerint lényegében már elkészült, csak finomhangolni kell az egyes feature-öket. Mindez azt jelenti, hogy az elejétől a végéig végigtolható a játék, minden NPC-vel interakcióba léphetünk, és minden elem a helyén van, azonban akkora világról és annyi építőkockáról van szó, hogy rengeteg finomhangolás vár még a csapatra.

 

Legfrissebb bejegyzések

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19