Matt Hooper, a Rage vezető tervezője egy nem rég adott interjúban megerősítette, hogy a három éve készülő RPG-elemekkel átszőtt shooter fejlesztése a végső stádiumba ért, így már csak polírozni kell az egyes elemeket.
A Rage premierje még nagyon messze van, az id Software ugyanis az idei QuakeCon-on megerősítette, hogy 2011. szeptember 15-én debütál az id Tech 5-öt használó hibridjáték, ami Matt Hooper, a Rage vezető tervezője szerint lényegében már elkészült, csak finomhangolni kell az egyes feature-öket. Mindez azt jelenti, hogy az elejétől a végéig végigtolható a játék, minden NPC-vel interakcióba léphetünk, és minden elem a helyén van, azonban akkora világról és annyi építőkockáról van szó, hogy rengeteg finomhangolás vár még a csapatra.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…