Matt Hooper, a Rage vezető tervezője egy nem rég adott interjúban megerősítette, hogy a három éve készülő RPG-elemekkel átszőtt shooter fejlesztése a végső stádiumba ért, így már csak polírozni kell az egyes elemeket.
A Rage premierje még nagyon messze van, az id Software ugyanis az idei QuakeCon-on megerősítette, hogy 2011. szeptember 15-én debütál az id Tech 5-öt használó hibridjáték, ami Matt Hooper, a Rage vezető tervezője szerint lényegében már elkészült, csak finomhangolni kell az egyes feature-öket. Mindez azt jelenti, hogy az elejétől a végéig végigtolható a játék, minden NPC-vel interakcióba léphetünk, és minden elem a helyén van, azonban akkora világról és annyi építőkockáról van szó, hogy rengeteg finomhangolás vár még a csapatra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…