Egy hónappal a megjelenés után komoly mérföldkövet lépett át a StarCraft II, a Blizzard ugyanis ma bejelentette, ennyi idő kellett a hárommilliós álomhatár eléréséhez.
A fantasztikus eredmény egyben azt is jelenti, hogy minden idők legsikeresebb valós idejű stratégiájának számít a StarCraft II, ami emellett az idei PC-s felhozatal leggyorsabban fogyó címe is lett. A játékból az első napon egymilliót, a másodikon pedig már másfél milliót vittek haza a rajongók. Az elemzők szerint az év végére akár a 6,5 milliós példányszám is összejöhet a Terranok történetét elmesélő első StarCraft II rész.
Időközben felröppentek egy lehetséges StarCraft-mozi pletykái, amit a Blizzard elnöke, Rob Pardo hintett el egy MTV-nek adott interjúban. Miközben ugyanis gőzerővel készül a Sam Raimi rendezte World of Warcraft adaptáció, addig a Blizzard azt sem tartja kizártnak, hogy egyszer a StarCraft is visszaköszön majd a vásznakon. Pardo az interjúban leszögezte, erre csak akkor kerülhet sor, ha számukra is megfelelő, kreatív ember kezébe kerülnek a rendezés, így például James Cameron esetében azonnal aláírnák a szerződést.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!