Az EPIC még július végén indította útjára Gears of War 3 kampányát, melyben virtuális pólók vásárlásával dönthettünk Carmine sorsáról. A bevételt a gyeremekkórházaknak játékokat biztosító Child’s Play alapítvány számára utalta át a csapat.
És, hogy mennyi gyűlt össze az elmúlt hónapok alatt? Összesen 150 000 dollár, amit virtuális pólók vásárlásával gyűjtött össze az EPIC. A kezdeményezés keretén belül maguk a játékosok dönthették el, mi is legyen a sorsa Claytonnak, a Carmine fivérek utolsó élő tagjának. Két különböző feliratú pólót viselő avatár – egyiken "Save Carmine" a másikon "Carmine Must Die" felirat szerepel – közül választhattak a rajongók, amiker a LIVE-on keresztül vásárolhattak meg, és a több szavazatot kapott póló alakítja majd Clayton sorsát. Az eredmény egyelőre nem publikus, csak a jövő áprilisban megjelenő játékból derül ki, mennire volt kegyesek a rajongók.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…