Az első képek és folyamatosan szivárgó részletek után ma újabb érdekességek láttak napvilágot a Batman: Arkham City kapcsán. Ezúttal egy podcastban adott interjút Sefton Hill, a Rocksteady nagyfőnöke, aki rengeteg újdonságról rántotta le a leplet.
A hét elején mutatkoztak be a 2011 őszére datált Batman: Arkham City első pofás állóképei, amik láttán nyugodt szívvel kijelenthetjük, hogy a Batmanes játék folytatása alaposan felülmúlja majd népszerű elődjét. Ezt igyekszik megerősíteni Sefton Hill, a Rocksteady nagyfőnöke is, aki egy podcastban nyilatkozott a játék aktuális, friss részleteiről.
A beszélgetésből többek között kiderült, hogy a játék gyakorlatilag már kész, legalábbis ami a tartalmat illeti, ami azt jelenti, hogy az elejétől a végéig teljesen végigjátszható az Arkham City, de a feature-ök és egyéb elemek még hiányoznak, így a jövő évre ígért premiert semmiképpen se tudja előrébbhozni a Rocksteady, ugyanis rengeteg finomhangolási munka vár még rájul. Hill azt is elkotyogta, hogy a folytatásban bejárható terület ötször akkor lesz, mint az elmegyógyintézet területe. A hatalmas méretbeli ugrás egyébként annak köszönhető, hogy az Arkham City-ben Gotham városában kell majd a bűnözőket üldöznünk, így sokkal nagyobb játéktérre van szükség.
Természetesen a főhős képességei és eszköztára is kibővül, és bár az alapok már megvoltak, a fejlesztők ezekből kiindulva alakították ki az újabb és újabb kütyüket és animációkat, amikre többek között az új és számukat tekintve is nagyobb létszámban jelenlévő ellenfelek miatt volt elsősorban szükség. Hill elmondása szerint Batman kétszer annyi mozdulatot fog ismerni a folytatásban, mint az első részben.
A podcastben ismét szóba került a kooperatív lehetősége, a Rocksteady fejese azonban továbbra sem volt hajlandó konkrétumokat elárulni az esetleges játékmóddal kapcsolatban, így még mindig rejtély, lesz-e lehetőségünk Macskanővel párban harcolni?
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…