Dante fiatalságának és a Devil May Cry-sorozat újreélesztésének választott technológiai háttér nem titok többé, a Ninja Theory az Unreal Engine 3-mal dolgozik a nemrég bejelentett DmC-n.
A Capcom ikonikus karakterét, a vörös kabátban és hófehér hajjal akciózó Dantét egy fiatalabb, fekete séróval bemutatott, alaposan szétcsúszott Dante váltja a poszton a sorozat újraindításának szánt DmC-ben. Az első videó és képek megtekintése utáni súloys sokkból éppen hogy feleszmélve már kezdünk megbarátkozni az erősen emo-s küllemű figurával, amikor a Ninja Theory rátesz egy újabb lapáttal. A csapat az Unreal Engine 3-mal dolgozik a játékon, a sokak által magasztalt, de szintén sokak számára unszimpatikus motor hajtja majd a produkciót, derült ki a fejlesztők hivatalos fórumán. Tehát már nem csak a fejlesztők és a felfogás nyugati, de a játék mögött álló technológia is. Még szerencse, hogy a jobbik fajtából.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…