A Halo: Reach múlt heti premierje után a Bungie végleg búcsút intett sikersorozatának, a jövőben pedig az Activision égisze alatt készíti majd új játékát, a Microsoft azonban nem kívánja parkolópályára küldeni egyik legsikeresebb sorozatát.
A Halo-val kapcsolatos teendőket a Bungie után a nemrég alakult 343 Industries végzi majd, és Phil Spencer, a Microsoft Game Studios alelnöke úgy véli, a jövőben mindenképpen változni fog az a stratégia, hogy a számozott Halo-részek három éves ciklusban követték egymást.
Spencer ugyanis egy nemrég adott interjúban úgy nyilatkozott, hogy ugyan egyelőre nincsenek igazán kiforrott terveik, de véleménye szerint a három évenkénti megjelenés túl sok, így sűríteni szeretnék a Halo-játékok megjelenését, ezzel is folyamatosan biztosítva a játékosok számára az állandó "Halo-élményt". Az alelnök példaként az Activision sikersorozatát, a futószalagon, évente érkező Call of Duty-t hozta fel, mely véleménye szerint remek üzleti stratégia, persze megvannak a maga hibái, de mindenképpen egy olyan irány, amit a Halo-val is el tudnak képzelni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…