Select Page

TGS 2010 – Keiji Inafune: Haldoklik a japán játékipar

TGS 2010 – Keiji Inafune: Haldoklik a japán játékipar
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Capcom egyik jól ismert embere, Keiji Inafune is csatlakozott az egyre népesebb táborba, azon fejlesztők táborába, akik elégedetlenek a japán játékipar jelenlegi teljesítményével.

Keiji Inafune, Akira Yamaokahoz és további játékipari személyiségekhez csatlakozva ócsárolja a japán játékipart, amely meglátása szerint legalább öt évvel le van maradva korától. Mintha az előző generációra gyártanák a játékokat, mesélte Keiji Inafune, aki a Tokyo Game Show-s jelenléte alatt szinte kivétel nélkül borzalmas játékokat látott felsorakoztatva. Nem csak riválisait, vagy ellenlábas kollégáit bírálja, házon belül is talált kritizálnivalót, nevezetesen a Lost Planet 2.

 

A Lost Planet első része a nyugati közönség szájíze szerint készült, de a második rész túl japános lett, tulságosan a leginkább odaát népszerű Monster Hunterekre hajaz Inafune-san szerint, így a nyugati társadalom gamerei nem fogadták olyan lelkesedéssel, mint azt szerették volna a Capcom vezetői. Valóban haldoklik a japán játékpiac? Nem egy és nem két neves játékipari illető vélekedik hasonlóan erről a témáról, lehet benne ráció dögivel. A nyugat egyre erősödik, nem képesek lépést tartani piacilag a nagy irammal, sajnos ezt muszáj belátniuk.

Translate »