Óriási népszerűségnek örvendezve indult világhódító körútjára a Halo: Reach, megszégyenítve olyan mozis kasszasikerek debütálását többek között, mint a Toy Story 3, vagy az Iron Man 2.
Hatalmasat tarolt a frissen pályára állított Halo: Reach, jelenti a Microsoft, az idei év legmeghatározóbb megjelenésének titulálva azt. A produkció csak az USA-ban olyan, háromnapos hétvégi, mozis premierekre vert rá népszerűségben, mint a Toy Story 3, az Alice In Wonderland, vagy az Iron Man 2, mindössze egyetlen nap leforgása alatt. A premier első huszonnégy órájában 200 millió dolláros forgalmat generált a Bungie utolsó Halo játéka világszerte, a briteknél pedig 330,000 példányban kelt el a debütálásának napján. Az tegye fel a kezét, aki ezen még képes tátott szájjal csodálkozni. Jött a jósolt papírforma.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…