Óriási népszerűségnek örvendezve indult világhódító körútjára a Halo: Reach, megszégyenítve olyan mozis kasszasikerek debütálását többek között, mint a Toy Story 3, vagy az Iron Man 2.
Hatalmasat tarolt a frissen pályára állított Halo: Reach, jelenti a Microsoft, az idei év legmeghatározóbb megjelenésének titulálva azt. A produkció csak az USA-ban olyan, háromnapos hétvégi, mozis premierekre vert rá népszerűségben, mint a Toy Story 3, az Alice In Wonderland, vagy az Iron Man 2, mindössze egyetlen nap leforgása alatt. A premier első huszonnégy órájában 200 millió dolláros forgalmat generált a Bungie utolsó Halo játéka világszerte, a briteknél pedig 330,000 példányban kelt el a debütálásának napján. Az tegye fel a kezét, aki ezen még képes tátott szájjal csodálkozni. Jött a jósolt papírforma.
Az Everspace 2 második és egyben utolsó DLC-je elképesztő látványvilágot hoz, és a fejére állítja…
A The House of Da Vinci egy izgalmas és elgondolkodtató puzzle játék, amely a játékosokat…
A Croc: Legend of the Gobbos felújított verziója mindent megőriz, ami emlékezetessé tette az eredetit.
A Mandragora: Whispers of the Witch Tree egy magyar fejlesztőcsapat sötét, oldalnézetes metroidvania soulslike játéka!
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…