Halo: Reach – Az év legnagyobb megjelenése
Óriási népszerűségnek örvendezve indult világhódító körútjára a Halo: Reach, megszégyenítve olyan mozis kasszasikerek debütálását többek között, mint a Toy Story 3, vagy az Iron Man 2.
Hatalmasat tarolt a frissen pályára állított Halo: Reach, jelenti a Microsoft, az idei év legmeghatározóbb megjelenésének titulálva azt. A produkció csak az USA-ban olyan, háromnapos hétvégi, mozis premierekre vert rá népszerűségben, mint a Toy Story 3, az Alice In Wonderland, vagy az Iron Man 2, mindössze egyetlen nap leforgása alatt. A premier első huszonnégy órájában 200 millió dolláros forgalmat generált a Bungie utolsó Halo játéka világszerte, a briteknél pedig 330,000 példányban kelt el a debütálásának napján. Az tegye fel a kezét, aki ezen még képes tátott szájjal csodálkozni. Jött a jósolt papírforma.