Új projekt, új szellemiség, új kiadó, új grafikus engine… Egészen pontosan ez jellemzi az elmúlt évek során számtalan kiváló Halo játékkal jelentkező csapat jelenlegi helyzetét.
A Halo játékok mögött álló Bungie csapata végleg maga mögött hagyta a Reach-csel a Microsoft franchise-át, hogy más kiadónál, más projektek megalkotásával keresse kenyerét. Ehhez azonban új alapokra is szükségük van, méghozzá kezdetben egy új grafikus engine-re, amelynek előkészületi munkálatai máris folynak nagy erőkkel, sőt, azok végén járnak, nyilatkozta Brian Jarrard, a Developnak. A Bungie jelenleg az Activision számára készít egy eddig leleplezetlen alkotást, új technológiai alapokra fektetve és mint azt megtudtuk, a Halo: Reach befejeztével a teljes csapat a friss melóra fókuszálhat.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…