Új projekt, új szellemiség, új kiadó, új grafikus engine… Egészen pontosan ez jellemzi az elmúlt évek során számtalan kiváló Halo játékkal jelentkező csapat jelenlegi helyzetét.
A Halo játékok mögött álló Bungie csapata végleg maga mögött hagyta a Reach-csel a Microsoft franchise-át, hogy más kiadónál, más projektek megalkotásával keresse kenyerét. Ehhez azonban új alapokra is szükségük van, méghozzá kezdetben egy új grafikus engine-re, amelynek előkészületi munkálatai máris folynak nagy erőkkel, sőt, azok végén járnak, nyilatkozta Brian Jarrard, a Developnak. A Bungie jelenleg az Activision számára készít egy eddig leleplezetlen alkotást, új technológiai alapokra fektetve és mint azt megtudtuk, a Halo: Reach befejeztével a teljes csapat a friss melóra fókuszálhat.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…