Kategóriák: Hírek

Vadiúj grafikus engine-t készít a Bungie

14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Új projekt, új szellemiség, új kiadó, új grafikus engine… Egészen pontosan ez jellemzi az elmúlt évek során számtalan kiváló Halo játékkal jelentkező csapat jelenlegi helyzetét.

A Halo játékok mögött álló Bungie csapata végleg maga mögött hagyta a Reach-csel a Microsoft franchise-át, hogy más kiadónál, más projektek megalkotásával keresse kenyerét. Ehhez azonban új alapokra is szükségük van, méghozzá kezdetben egy új grafikus engine-re, amelynek előkészületi munkálatai máris folynak nagy erőkkel, sőt, azok végén járnak, nyilatkozta Brian Jarrard, a Developnak. A Bungie jelenleg az Activision számára készít egy eddig leleplezetlen alkotást, új technológiai alapokra fektetve és mint azt megtudtuk, a Halo: Reach befejeztével a teljes csapat a friss melóra fókuszálhat.

 

Legfrissebb bejegyzések

B-PROJECT RYUSEI*FANTASIA – Játékteszt

Minőségi visual novel az idolok világában.

2024-11-14

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06