14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Ha valaki amiatt aggódik, hogy a PC-s verzió esetleg a konzolokra érkező kiadványok miatt kissé butított formában érkezik, azoknak örömmel jelentjük, jó hírünk van. A PSM3-nak nyilatkozó Deus Ex dizájner ugyanis tiszta vizet öntött a pohárba.

Jean Francois Dugas a magazinnak nyilatkozva elmondta, nagyszerű platformnak tartja a PC-t, de ugyanígy nagyra tiszteli a konzolokat is, így egy percig se fordult meg a csapat fejében, hogy beáldozza az asztali gépes verziót a konzolok miatt, vagyis a látott minőség minden platformon azonos lesz. Dugas szerint elmúltak már azok az idők, amikor valóban érzékelhető különbség volt a két platform között, így nem kellett butítani a játékot, mindenki ugyanabban az élményben fog részesülni. Az érdekes infó mellé új képek is érkeztek a 2011 februárjában esedékes játékhoz.

Legfrissebb bejegyzések

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02