A Microsoft és a Bungie a közelgő premier kapcsán sorra ontja magából a Halo: Reach eddig ismeretlen részleteit és soha nem látott kedvcsinálóit. Szerencsére ma estére mindkettőből kijutott.
Stephen McGill, az Xbox UK marketing specialistája a napokban úgy nyilatkozott a Halo: Reach kapcsán, hogy a játék nevét leszámítva nyugodtan tekinthetjük Halo 4-nek a játékot, ugyanis a harmadik részhez hasonló grandiózus tartalommal és epikus cselekménnyel lett felvértezve a Reach. McGill az interjúban ennél is továbbment, és a következőket mondta: "A Halo a legnagyobb franchise a videójátékok történelmében, egy igazi popkultúrális ikon. Sokan úgy tartják, ez a Star Wars a kontrolleres generációban."
Ráadásként kaptunk két fejlesztői kommentárral nyakon locsolt mozgóképet is, melyek egyike az egyjátékos kampány egyik pályáját, a másik pedig a multiplayer Firefight játékmódját mutatja be.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…