Mocsy meghívására érkeztünk a HRP-BSC közös főhadiszállására, ahol három játékot tesztelhettünk testközelből, illetve megismerkedhettünk a hardveres választékkal is.
Immáron elmondhatjuk, hogy hagyományos eseménynek számít, hogy a HRP-BSC kettőse megrendezi a Dealer Day nevű eseményt, amely elsődlegesen a partnercégeknek szól, és többek között számos előadást (többek között a Microsoft, az MSI, a Fujitsu, az LG, a DELL, a Samsung, az Acer, a Logitech, a HP képviselőinek előadásában) lehet meghallgatni, nyereményjátékon lehet részt venni, no meg persze, közben találkozni lehet a szakmabeliekkel, finomakat lehet enni, és sok hasznos infót lehet begyűjteni. Minket azonban mégsem az előadói sátrak, vagy éppen a Microsoft támogatásával kiállított, kinectes játéktér vonzott, hanem egy kisebb játékszoba, ahol a szakmabeli újságírók körében próbálhattunk ki három, a BSC által forgalmazott, megjelenés előtt álló videojátékot.
F1 2010
Az általunk tesztelt verzió még erősen preview állapotban volt, és fejlesztői konzolon futott, ám ennek ellenére jól látszott rajta, hogy komoly munkát fektettek bele. Sajnos jómagam nem vagyok otthon az F1 világában, így a többiek benyomásaira kellett hagyatkoznom, és nagyjából azt szűrtem le, hogy a játék jól játszható, a karrier mód bőven elegendő elfoglaltságot nyújt annak, aki egymaga vág a kalandokba, a grafika napjaink igényeinek megfelelő, az irányítás pedig valahol a szimulátor és az arcade között helyezkedik el. Ja, és nagy szívfájdalma volt a többieknek, hogy nem lehetett benne összetörni a versenyautókat, ami a fejlesztők ígérete szerint a végleges verzióban viszont teljes törésmodell formájában lesz megvalósítva. A beállításokat tartalmazó menük ugyan számomra nem a teljes testre szabhatóságot sugallták, ám a fejlesztők szerint mindent a kívánt nehézségi szintnek megfelelően állíthatunk majd be, így a kezdők és a profik is megtalálják majd a számításukat. A marketinganyagok és az egyéb előzetes tesztek szerint is ígéretes anyag, így érdemes lesz rá odafigyelni a kategória rajongóinak. Megjelenés: szeptember 21.
Guitar Hero: Warriors of Rock
Ez az a játék, amiről sok újat nem tudunk mondani, hiszen ugyanazt nyújtja, mint az eddigi részek, annyi különbséggel, hogy most összesen 93(!) szám közül válogathatunk, és lesz egy történet is a játékhoz (Quest Mode). Rajongóknak kötelező darab, az új játékmódok miatt pedig garantáltan leköti majd a játékosokat egy jó ideig az új epizód, amelynek track listjét megtaláljátok egy korábbi hírünkben. Megjelenés: szeptember 24.
Spider-Man: Shattered Dimensions
És a végére maradt a legújabb Spider-Man epizód, amely teljesen átalakult az előző részekhez képest, és tulajdonképpen különböző játékokból összelopkodott ötleteket vonultat fel, csinos kis egyvelegbe csomagolva őket. A történet szerint Pókemberünk összetör egy komoly hatalommal bíró táblát Mysterióval folytatott küzdelmük során, aminek darabjai négy különböző párhuzamos univerzumokba kerülnek. Feladatunk az lesz, hogy ezeket a darabokat összegyűjtsük négy különböző Pókemberrel, melyek mindegyike teljesen más játékstílust kíván. Az alapötlet tehét egy négy az egyben koncepcióra épül, melyben a hagyományos, a jövőbeli, a párhuzamos jelenben élő (Ultimate) és a múltbeli (Noir) Pókemberrel játszhatunk.
A teszt során kiderült, hogy ezek az eltérő játékstílust igénylő epizódok nagyon jól passzolnak egymáshoz, ráadásul változatossá teszik a játékmenetet. Az összelopkodást a legjobban a Noir Pókember példázza, ahol a sötétben kell megbújnunk, érzékeink segítségével kontúrosan látjuk ellenfeleinket, akár a falak mögött is, és különböző kiálló részekre ugorhatunk át, ahonnan lecsaphatunk az alattunk ólálkodó ellenfelekre, akiket hálónkba befogva tehetünk ártalmatlanná. Meglepő módon még a neve is ugyanaz ennek a felülről lefelé irányban folytatott likvidálásnak: takedown. Azonban érdemes megjegyezni, hogy ahogy a Batman: Arkham Asylum esetében, itt is nagyon hangulatos ez a lopakodós rész, így egy rossz szavunk nem lehet, hiszen a fejlesztők csupa jó dolgot nyúltak le más játékokból.
A játékban egy halom achievement révén lehet fejlesztenünk Pókembereink képességeit, ami az újrajátszhatóságot is biztosítja, egyben pedig valószínűleg több játékost is arra késztet, hogy ne csak végigrohanjon a pályákon, hanem keresgéljen is rajtuk, ezzel megnyújtva a játékidőt. A képregényekből ismerős Spidey-humor itt is sokszor visszaköszön, a grafika egyszerűen lenyűgöző, a hangulat pedig fantasztikus. Úgy tűnik, végre megszületett az első, a főhős nevéhez méltó videojáték-adaptáció. Megjelenés: szeptember 10.
A helyszínen készített képekért irány a galéria!
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…