Kaz Hirai, a Sony egyik magas rangú úri embere úgy érzi, hogy a napjainkban egyre inkább teret nyerő 3D leginkább nagyban élvezhető, ebből kifolyólag hordozható formába önteni nem igazán lehet.
Miközben a Nintendo hordozható formában kívánja tálalni a manapság egyre trendibb 3D-t, addig a Sony csak és kizárólag nagyban gondolkodik, árulta el Kaz Hirai, aki szerint ez a technológia méretes képernyőn élvezhető igazán. Ez mondjuk szinte bármire igaz lehet, azonban a Sony-s vezető hozzátette, hogy legfőbb céljuk a térbeli megjelenítés ötvözése a Move-féle irányítással, mely végül valóban térbeli élménnyé varázsolja a játékokat.
A napokon belül boltokba kerülő PlayStation Move ugyanis nem csupán a le, fel, jobbra és balra irányokról szól, hanem mélységet is kölcsönöz a vezérlésnek, tehát a látvány mellé az irányítás is háromdés élménnyel gazdagít, ebből következik, hogy ez kizárólag az otthoni konzolozás privilégiuma lehet, toldotta mondanivalójához, Kaz Hirai. A PlayStation Move-ról szerzett első benyomásainkat itt olvashatjátok, Chilly klaviatúrájából.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…