A mindig is PC párti BioWare legújabb bejelentése nem túl kedvező dolgokat árul el a fejlesztés alatt álló Dragon Age 2-ről.
Nem is olyan rég jelentették be BioWare-ék a tavalyi év legjobb szerepjátékának, a Dragon Age Origins-nek a folytatását, és emlékszünk arra is, amikor azt ígérték a kedves fejelesztők, hogy külön kezelik a PC-s változatot konzolos társaiktól. Ellenben a legutóbb kiadott közleményükben azonban már arról számolnak be, hogy a konzolos változatok miatt néhány, az első részben még benne lévő dologtól megválnak a folytatásban.
Az áldozatok közé tartoznak többek közt a modding eszközök, amik a vezető designer Mike Laidlaw szerint túl bonyolultak, és mivel a folytatás sokkal jobban koncentrál a konzolokra mint elődje, ezért egyszerűbb volt kihagyni ezeket. Magyarul ez azt jelenti, hogy a második részhez a rajongók nem készíthetnek új tárgyakat, fegyvereket, pályarészeket stb, be kell érniük azzal, amit az alapjáték kínál. Mindezek mellett búcsút inthetünk a taktikai nézetnek (tactical view) is, amit a kamerával való különféle állítgatási lehetőséggel próbálnak pótolni. Persze a megjelenésig még van idő, és még sok dolog változhat, de reméljük nem csak egy butított konzolátiratot kapunk a csapat profitorientáltsága miatt.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…