14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Portal 2 írója, Erik Wolpaw adott választ a Portal 2-öt érintő egyik legnagyobb rejtélyre, miszerint miért nem kap többjátékos módot a PC-re, X360-ra és PS3-ra is készülő folytatás.

Wolpaw az interjúban elárulta, a fejlesztések kezdetén még tervbe volt, hogy kompetitív többjátékos módot is kap a kooperatív lehetőség mellett a Portal 2, azonban az elkészült Speedball nevű játékmód láttán inkább lemondtak róla, ugyanis teljes káoszba fordult át a játékmenet. A Speedball-ban ugyanis egy labdát kellett volna a pálya egik végéből a másikba leszállítanunk, mégpedig a portal gun segítségével, miközben az ellenfelek különböző csapdákkal törtek volna borsot az orrunk alá, azonban a rejtvének megoldásának hiánya egy idő után frusztrációt okozott volna, így a játékmód totális káoszba fulladt volna.

 

Legfrissebb bejegyzések

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02