A brutálisan jól sikerült Heavy Rain után két, egymástól eltérő projektbe vágta a fejszéjét a rendkívül innovatív és tehetséges, francia stúdió, a Quantic Dream. David Cage nyilatkozott néhány mondatban a jövőről.
Vannak stúdiók, amelyek a biztonságra törekszenek, tudatosan csak tuti dolgokba nyúlnak bele és persze van a radikálisan eltérő oldal, akik folyton innovatív megoldásokon törik a fejüket, hogy rendre valami különleges, egyedi termékkel rukkoljanak elő. A Quantic Dream sem a folytatásairól és a jól bevált receptek felhasználásáról híres, ők elkötelezett hívei a kockázatos, ám állandó megújulásnak. A Heavy Rain elkészítését követően a csapat két eltérő projekten dolgozik, árulta el David Cage, de persze arról, hogy mik ezek, egyetlen szó sem esett.
Állítása szerint általában egy-egy csapatot nehéz rávenni egy hosszú, kihívásokkal teli munka bejeztével arra, hogy töretlen lelkesedéssel kezdjenek egy új koncepcióba, de a srácait nem kell noszogatni, elhivatottak az új projektek irányába, mesélte a stúdió főnöke, David Cage. Azt még csak nem is sejtjük, hogy mikor kívánják leleplezni a fejlesztés alatt álló projekteket, de bízunk egy kölni villanásban.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…