Activision – Saját online rendszerre van szükségünk
Bobby Kotick ismét kinyította a száját, és ha ilyet tesz, akkor általában valami olyan hagyja el azt, amivel nem éppen népszerűségén próbál meg javítani.
Az Activision elnöke a Financial Times-nak adott interjút, melyben kifejtette, hogy nem igazán elégedett a Microsoft Xbox LIVE üzleti modelljével, ugyanis az onnan származó bevételeknek csak a töredéke jut el hozzájuk. Számításait a Call of Duty-ra, és az ahhoz elérhető DLC-kre alapozza, ugyanis Kotick szerint Microsoft Xbox Live előfizetőinek hatvan százaléka elsősorban csak a Call of Duty veszi igénybe a szolgáltatást, viszont az ebből származó bevételeknek csak egy csekély része jut vissza a kiadóhoz.
A mindig nagy "okosságokat" mondó Kotick így úgy véli, a jövőben egy saját online felület megalkotása lehet a legfőbb feladatuk, mely a konzolok mellett is megférne. Véleménye szerint a PC-k és a tévék közötti szolgáltatások összefonódása és kiterjesztése jelenthetné a kulcsot, így sokkal sikeresebb játékplatform válhatna belőle. Persze mindez csak eszköz lenne Kotcik számára, hiszen a fő cél nem más, mint a közönség kiszélesítése, és még több pénz zsebre tétele, így nem lennénk meglepve, ha hamarosan tényleg minden Activision-játék előfizetéses szolgáltatásokat kapna.