A Sony belsős csapatai között komoly összetartás van, több alkalommal is segítették egymást a fejlesztések során, így nem meglepő, hogy a Naughty Dog is közreműködik az inFamous 2 fejlesztésén, amiért most köszönetet mondott a Sucker Punch.
Ezúttal Brian Flemming és Chris Zimmerman, a Sucker Punch két alkalmazottja mondott köszönetet a Naughty Dog csapatának. A NowGamernek nyilatkozó úriemberek elárulták, hatalmas megtiszteltetés számukra, hogy ilyen kaliberű stúdió munkatársai segédkeznek a fejlesztésben, mint az ND, és sokat jelent számukra, hogy hasznos tanácsaik mellett komoly kritikával is illetik munkáikat, ezzel is segítve, hogy minél magasabb minőséget képviselő végtermékkel rukkoljanak elő.
"Remek dolog, mert olyasvalakitől kapsz visszajelzéseket, akiben bízol, és tudod, hogy a legjobbat akarja neked. Nem próbálnak átverni, olyan infókat adnak, amit a fókusztesztelőktől nem kaphatsz meg".
A Sucker Punch munkatársai elárulták, az első inFamous fejlesztésének utolsó hónapjaiban például az épületmászás kapcsán kaptak hasznos visszajelzéseket a másik stúdiótól. A beszélgetésből az is kiderült, hogy a csapat célja, hogy ugyanolyan minőségi ugrást produkáljanak a folytatással, mint ahogy azt anno tette a Naughty Dog az Uncharted második részével.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…