A Blizzard is szeretné meglovagolni a 3D-őrületet, és a csapat ígérete szerint a StarCraft II hónap végi premierje után egy patch formájában teszik elérhetővé a térhatású támogatást.
Chris Sigaty, a második rész producere egy interjúban jelentette be, hogy nem zárkóznak el annak lehetőségétől, hogy térhatású megjelenítést kapjon a StarCraft II július 27-én megjelenő első epizódja, a Wings of Liberty. Mindez persze nem azt jelenti, hogy alapból ezzel az opcióval érkezik a játék, a Blizzard ugyanis csak később, egy sebtapasz formájában szeretné lehetővé tenni, hogy a PC-sek a megfelelő eszközök megléte utána 3D-ben is élvezhessék a három frakció között dúló háborút.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…