Meglepő változás történt a hazai szoftvereladási listán, mert ugyan továbbra is a WoW előfizetői kártyája vezet, a második és harmadik helyezet személye is megváltozott.
Alaposan átformálódott a hazai eladási lista, ahonnan hosszú idő után kicsúszott a sokáig éllovas 2010 FIFA World Cup South Africa és a közepesen teljesítő Prince of Persia: The Forgotten Sands is. Velük szemben azonban erőre kapott a Ninja Blade és a King Arthur is, melyek a második és harmadik helyen landoltak. A negyedik pozícióban a Battlefield: Bad Company 2 zárt, mögötte pedig a Modern Warfare 2-öt találjuk.
1. World of Warcraft Prepaid Card
2. Ninja Blade
3. King Arthur
4. Battlefield: Bad Company 2
5. Call of Duty: Modern Warfare 2
6. Avatar: The Game
7. The Sims 2
8. The Sims 3: Ambitions
9. The Sims 3
10. Assassin’s Creed II
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!