14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Adrian Bolton, a Codemasters Guildford menedzsere a mai napon bejelentette, hogy az előző generáció egyik remekbe szabott lövöldéjét jegyző Stuart Black három évnyi közös munka után elhagyja a csapatot.

A bejelentés nem részletezi a távozás okait, Bolton azonban megnyugtatásul azt is bejelentette, hogy Black egészen októberig ellátja még dizájneri teendőit, és a Bodycount megjelenéséig is besegít a fejlesztésbe, hogy elképzeléseit a fiatal csapat maradéktalanul véghez vigye.

 

Stuart Black az előző generációban megálmodott Black című shooterrel könyvelhette el eddigi legnagyobb sikerét, mostani elképzelése pedig szellemi örökösként próbál meg egy nagy űrt kitölteni a lövöldék piacán. Az előzetesen látott videók azonban eléggé lehangoló képet festettek a Bodycountról, így egyes pletykák szerint a spirituális folytatás gyenge minősége áll a távozás hátterében.

Legfrissebb bejegyzések

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02