Kategóriák: Hírek

X360 – Új dashboard, új Arcade modell, Kinect részletek

14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Korábban már volt róla szó, hogy 2008 után ismét megújul az Xbox LIVE kezelőfelülete, ma azonban újabb pletykák kaptak szárnyra. Emellett az sem kizárt, hogy vadonatúj Arcade modellt dob piacra a Microsoft.

Június végén már pletykálkodtunk róla, hogy vadonatúj külsőt kap az Xbox LIVE kezelőfelülete, ami a novemberben érkező Kinect képességeihez fog majd alkalmazkodni. A mosgásérzékelés mellett a külső is változik, és ha hinni lehet a mostani képeket kiszivárogtató francia magazinnak, akkor a foltozás még idén ősszel elérhető lesz.

 

Időközben a német Amazon honlapján felbukkant egy új X360 Arcade modell adatlapja, mely szerint 150 eurós áron lesz megvásárolható a 4 GB-os háttértárral érkező modell, mely meglepő módon augusztus 20-án kerülhet a boltokba. A dátum gyanús, de némi valóságalapja mégis lehet, ugyanis a GAMEScom idejére esik, és az E3 óta tudjuk, hogy a Microsoft Kölnben is rengeteg újdonságot jelent majd be, ráadásul már korábban is volt szó róla, hogy a héten az Európában is megjelent új modell is kap egy fapados verziót.

 

A héten arra is fény derült, hogy Kína nem engedélyezi a Kinect forgalomba kerülését, aminek az oka egy 2000-ben hozott rendelet, amit anno a kínai Kultúrális Minisztérium hozott meg. A rendelet szerint ugyanis a kínai kormány minden játékcélú eszköz forgalmazását megtiltja az orszgában, így sem a PlayStation 3, sem az X360-on nem kapható legálisan az amúgy hatalmas piacot jelentő országban.

 

Végezetül két apró adalék: A Kinect kapcsán sokakban felmerült a kérdés, vajon működésre bírható-e ülve vagy fekve. A válasz igen, bár utóbbi esetében azért már kicsit körülményes a technológiát használva játszani. Ettől függetlenül már javában készülnek olyan játékok, amik fekve is élvezhetőek lesznek. A The Biggest Loser: Ultimate Workout című fitneszprogramot készítő Blitz Games például különböző jógafeladatokat és fekvőtámaszokat is elvár majd a játékosoktól, bár ezek megvalósítása kicsit körülményesre sikeredet. A Kinect ugyanis az ember "csontvázát" ismeri fel, ami alapján aztán digitális kivetülésünket mozgatja a kütyü. Ha a játékos lefekszik, bizonyos végtagok takarásba kerülhetnek, így a kamera már egyes mozgásokat nem ismerne fel, viszont a Kinect így is érzékeli a játékos sziluettjét, amire már lehet alapozni.

Legfrissebb bejegyzések

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02

MAX – 2024. novemberi ajánló

Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…

2024-11-02