A legutóbbi fejlesztői jegyzetben a készítők a Formula 1 2010 legnagyobb erősségének ígérkező dinamikus időjárásrendszerről meséltek, így épp itt volt az ideje, hogy az autókról és a pályákról is szó essen.
A mostani videóban ismét feltűnik a Forma 1 egyik tesztpilótája és a Codemasters tanácsadója, Anthony Davidson, aki a készítőkkel karöltve a csapatok autóiról és a különböző helyszínek pályáiról, illetve azok elkészültének nehézségeiről mesél.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…