A Bungie közösségi menedzsere, Brian Jarrard az MTV-nek adott interjúban elárulta, a Halo: Reach megszületése előtt a sorozat negyedik részét szerették volna elkészíteni, végül mégis másként döntöttek.
Jarrard elmondása szerint a Reach ötletének felvetődése előtt sokáig a Halo negyedik részét szerették volna elkészíteni. Az új rész története állítólag Master Chief hibernálása utáni eseményeket mesélte volna el, azonban a kezdeti elképzelések után végül elvetették ennek ötletét. A csapat azonban az ODST sikeréből erőt merítve úgy döntött, inkább a sorozat előzményeit mesélik el, hiszen a Halo 3 mellékszála kitűnően bizonyította, Master Chief nélkül is tudnak sikeres Halo-játékot készíteni. A közösségi menedzser vallja, a Reach is kitűnően passzol majd a történetbe és a készítők ígérik, nem lesznek elvarratlan szálak és megválaszolatlan kérdések.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…