A Bungie közösségi menedzsere, Brian Jarrard az MTV-nek adott interjúban elárulta, a Halo: Reach megszületése előtt a sorozat negyedik részét szerették volna elkészíteni, végül mégis másként döntöttek.
Jarrard elmondása szerint a Reach ötletének felvetődése előtt sokáig a Halo negyedik részét szerették volna elkészíteni. Az új rész története állítólag Master Chief hibernálása utáni eseményeket mesélte volna el, azonban a kezdeti elképzelések után végül elvetették ennek ötletét. A csapat azonban az ODST sikeréből erőt merítve úgy döntött, inkább a sorozat előzményeit mesélik el, hiszen a Halo 3 mellékszála kitűnően bizonyította, Master Chief nélkül is tudnak sikeres Halo-játékot készíteni. A közösségi menedzser vallja, a Reach is kitűnően passzol majd a történetbe és a készítők ígérik, nem lesznek elvarratlan szálak és megválaszolatlan kérdések.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…