Brian Jarrard, a Bungie közösségi menedzsere a Kotakunak elárulta, hogy változtattak a kooperatív mód eddigi szisztémáján, így ebben a játékmódban minden eddiginél komolyabb kihívás lesz az új Halo.
Időn ősszel, szeptember tizennegyedikén kerül a boltokba a Bungie utolsó Halo-játéka, a Halo: Reach, aminek kooperatív játékmódja minden eddiginél komolyabb kihívást nyújt majd a csapatba verődött játékosok számára. Brian Jarrard, a Bungie közösségi menedzsere a Kotakunak elárulta, hogy ha egyszerre többen vágunk neki a sztorinak, akkor mostantól nem kell nehézségi szintet váltogatnunk, a játék ugyanis automatikusan lövi be azt, így az ellenfeleink is keményebbek lesznek.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…