Az E3 folyamán sokak várakozásának megfelelően végleges címet és látnivalókat is kapott a legújabb Zelda projekt, amely Aonuma állítása szerint mégsem lesz annyira egyszerű, mint Miyamoto korábban sugallta.
Shigeru Miyamoto nemrég úgy nyilatkozott, hogy az akkor még konkrét cím nélküli The Legend Of Zelda játék felhasználóbarátabb lesz, vagyis könnyedebb, egyszerűbb, mint a megszokott színvonal. Ezt Eiji Aonuma cáfolta meg a napokban, aki elmondta, másként lesz könnyebb a játék, mint azt Miyamoto-san szavaiból a sajtó leszűrhette. Könnyebb valóban, de nem szimpla.
A puzzle-ök nehézségi szintje kemény lesz, ugyanakkor mindig tudni fogjuk, hogy éppen mi is a feladatunk vele. A könnyű kirakósdik abszolválása nem rendelkezik komoly értékkel, azokat kipakoljuk hamar és már túl is vagyunk rajta. Aonuma nem szeretné, ha ez így lenne, ezért teszik a puzzle szekciókat elgondolkodtatóvá, hogy a játékosok érezzék teljesítményük magas mértékét.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…