A Mega Man és a Dead Rising által ismertté vált Keiji Inafune csatlakozott korábbi felszólalókhoz, akikkel egyetértve úgy véli, a japán játékipar egyre kevésbé meghatározó a világon.
Több neves játékipari személyiség fejezte ki korábban véleményét a japán szoftvergyártással kapcsolatosan, akik egytől-egyik aggódó szemmel nézik a hanyatlani látszó szegmenst. A Capcom színeiben, Keiji Inafune sem szépíti a helyzetet, szerinte is elindult egy negatív folyamat, amely kisebbre és kisebbre zsugorítja a japán játékpiacot. A legtöbb fontos, nagy volumenű bejelentés manapság már rendre nyugati stúdiók termékeit vezeti fel nagyrészt. Az E3-ak alatt szembesült ezzel a ténnyel Keiji Inafune, aki a mostani helyzetet egy sötét időnek titulálta a japán játékszoftver gyártásban. Valljuk meg, jogosak az aggályaik, a nyugati csapatok napról-napra nagyobb címeket és sikereket dobnak piacra, elnyomva a japán termékek jelentős részét.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…