Oldal kiválasztása

E3 2010 – Halo: Reach infók és kedvcsinálók

E3 2010 – Halo: Reach infók és kedvcsinálók
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Microsoft konferenciáján az ősszel érkező Halo: Reach több érdekességéről is lerántotta a leplet a Bungie, így mind az egyjátékos, mind a többjátékos mód kapcsán okosabbak lettünk.

Egyrészt a Bungie bemutatta a nemrég többjátékos bétával kedveskedő Halo: Reach első egyjátékos kampányát hirdető E3-as videóját, amiből arra is fény derült, hogy a játékban akár űrbéli csatározásokra is sor kerülhet. A négyfős kooperatív játékélményt is ígérő produkció többjátékos módja kapcsán a legnagyobb újdonság, amiről beszámolhatunk, az a Halo 3: ODST-ben bemutatkozott Firefight játékmód visszatérése és megújulása.

 

A Firefight 2.0 többek között rengeteg kusztomizációs lehetőséget kínál majd a játékosok számára, akik a fegyverektől kezdve egészen a játéktípusokon, a pályákon és az ellenfeleken át, szinte mindent saját kedvükre módosíthatnak majd. Például beállíthatjuk, hogy a különböző játékmódokban ránk támadó ellenfelek hogyan viselkedjenek, milyen fegyvertípusokat forgassanak. Megújul a Generator Defense és a Rocket Fight mód, illetve végre lehetőségünk lesz a Reach matchmaking rendszerén keresztül csapatot verbuválni a játékhoz. Az egyjátékos módban felbukkanó űrbéli csatározás viszont mellőzve lesz a multiban. Részletesebben itt olvashattok a komoly változásokon átesett Firefight 2.0-ről, míg a képeket erre találjátok, a tonnánnyi kedvcsinálót pedig lentebb.

 

 

 

 

Translate »