Durván egy év múlva trilógiává gömbölyödik majd a Microsoft exkluzív shooter franchise-a, a Gears Of War, amelynek harmadik része a tükörsima framerate helyett a még látványosabb grafikát fogja preferálni.
Cliff Bleszinski, az Epic Games első számú dizájnere adta hírül, hogy a Gears Of War 3 számára egy az elődöknél is látványosabb grafikát kívánnak megvalósítani, másik oldalon viszont ennek a tükörsima framerate issza meg a levét, ugyanis az messze elmarad majd az emberi szem számára tökéletes folytonosságként érzékelt hatvan képkockától. A játékon belül a harmincas képkocka/másodperces értéket szeretnék csupán stabilan elérni, cserébe a megmaradt erőkészleteket a grafikára tudják a fejlesztők felhasználni.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…