Durván egy év múlva trilógiává gömbölyödik majd a Microsoft exkluzív shooter franchise-a, a Gears Of War, amelynek harmadik része a tükörsima framerate helyett a még látványosabb grafikát fogja preferálni.
Cliff Bleszinski, az Epic Games első számú dizájnere adta hírül, hogy a Gears Of War 3 számára egy az elődöknél is látványosabb grafikát kívánnak megvalósítani, másik oldalon viszont ennek a tükörsima framerate issza meg a levét, ugyanis az messze elmarad majd az emberi szem számára tökéletes folytonosságként érzékelt hatvan képkockától. A játékon belül a harmincas képkocka/másodperces értéket szeretnék csupán stabilan elérni, cserébe a megmaradt erőkészleteket a grafikára tudják a fejlesztők felhasználni.
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…