Durván egy év múlva trilógiává gömbölyödik majd a Microsoft exkluzív shooter franchise-a, a Gears Of War, amelynek harmadik része a tükörsima framerate helyett a még látványosabb grafikát fogja preferálni.
Cliff Bleszinski, az Epic Games első számú dizájnere adta hírül, hogy a Gears Of War 3 számára egy az elődöknél is látványosabb grafikát kívánnak megvalósítani, másik oldalon viszont ennek a tükörsima framerate issza meg a levét, ugyanis az messze elmarad majd az emberi szem számára tökéletes folytonosságként érzékelt hatvan képkockától. A játékon belül a harmincas képkocka/másodperces értéket szeretnék csupán stabilan elérni, cserébe a megmaradt erőkészleteket a grafikára tudják a fejlesztők felhasználni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…