Durván egy év múlva trilógiává gömbölyödik majd a Microsoft exkluzív shooter franchise-a, a Gears Of War, amelynek harmadik része a tükörsima framerate helyett a még látványosabb grafikát fogja preferálni.
Cliff Bleszinski, az Epic Games első számú dizájnere adta hírül, hogy a Gears Of War 3 számára egy az elődöknél is látványosabb grafikát kívánnak megvalósítani, másik oldalon viszont ennek a tükörsima framerate issza meg a levét, ugyanis az messze elmarad majd az emberi szem számára tökéletes folytonosságként érzékelt hatvan képkockától. A játékon belül a harmincas képkocka/másodperces értéket szeretnék csupán stabilan elérni, cserébe a megmaradt erőkészleteket a grafikára tudják a fejlesztők felhasználni.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…