A Capcom besokallt a nyugati fejlesztésű játékaik sikertelenségi sorozataiból, ebből kifolyólag a jövőben hazai pályán fejlesztik majd az új szellemi tőkéket, nyilatkozta, Haruhiro Tsujimota, a játékóriás elnöke.
A Bionic Commando újraindulása, valamint a Dark Void méretes zakója után a Capcom a jövőben nem bíz vadonatúj IP fejlesztéseket a nyugati stúdiókra, közölte, Haruhiro Tsujimota, a cég elnöke. A japánok persze hajlandók az együttműködésre, de a nyugati stúdiókra csak és kizárólag folytatásokat, illetve portolásokat bíznak majd, mint például a Dead Rising 2 munkálatait bízták anno a Blue Castle Gamesre. Talán jobb is lesz így mindenki számára. A Capcom a minőségről híres, engedni ebből pedig nem is lenne célravezető.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…