Oldal kiválasztása

Star Wars: The Old Republic – Részletek a karakterrendszerről

Star Wars: The Old Republic – Részletek a karakterrendszerről
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A BioWare a héten ismertette a jövőre megjelenő Star Wars: The Old Republic karakterrendszerét, ahol összesen nyolc fő csoport alá még két-két alosztály is tartozni fog.

A Star Wars: The Old Republic összesen nyolc karakterosztályt vonultat majd fel, azonban a kínálat ennyiben nem merül majd ki, a most bemutatott  Advanced Class-nak köszönhetően még két-két alosztály is elérhető lesz. A játékmenetet érintő rendszer lényegében a Mass Effect alapjain nyugszik, azaz egy bizonyos szint elérése után specializálódhat főhősünk. Például a Sith Warrior esetében választhatunk, hogy alternatívaként Juggernautok vagy Marauderek szeretnénk-e lenni. Előbbi személyében egy bődületes erővel rendelkező tankként képes működni, utóbbi pedig képes irányítani a dühét, amivel hatalmas csapásokra és sebzésekre képes.

 

Döntésünk értelemszerűen végleges, és ugyan mindkét alosztály ugyanazon a történeten osztozik, az eltérő képességek miatt választásunk után lemondhatunk a másik osztály szereplőjéről. A tapasztalati pontok kiosztása a jól ismert fa-rendszer alapján működik. Összesen három talentfa közül kettő speciálisan a választott alkaszthoz tartozik, míg a harmadik közös, de ezekhez általában egyedi, csak választott osztályunk által használható fegyvereket és páncélzatokat társíthatunk. További infókat erre találtok.

 

A játék megjelenése kapcsán is körvonalazódni látszanak a részletek. Egy januári bejelentés szerint 2011 tavaszán mutatkozik be a BioWare MMO-ja. Ezt tovább erősíti az EA héten tartott pénzügyi konferenciáján elhangzott infó is, ugyanis Riccitiello elárulta, 2011 márciusa után fog megjelenni a játék, feltehetőleg valamikor áprilisban vagy májusban.

 

Ha még több részletre vágysz, olvasd el előzetesünket!

Translate »