A Dead Space 2 kapcsán sokszor felmerül a kérdés, vajon mennyire mosódnak össze a horror- és akcióelemek, de a játék producere szerint nincs ok az aggodalomra.
Steve Paptousis ugyanis egy tegnap adott interjúban leszögezte, a Dead Space 2 semmivel se tartalmaz majd több akciót, mint elődje. Ugyan a fejlesztők igyekeznek sokkal közelebb hozni a játékoshoz a főhőst, így Isaac arcát több alkalommal láthatjuk és végre meg is szólal a főhős, de ettől még a játékmenetben drasztikus változásokat nem eszközöl a Visceral. Azaz komoly tévhit, hogy a második rész egy pergős futok és lövök akciójáték lesz. Paptousis szerint természetesen szükség van az akcióelemekre, hiszen hosszútávon mindenki immunissá válik az ijesztgetős részektől, így ezzel igyekeznek változatossá tenni a folytatást, de semmikép se fog túlzásokba esni a fejlesztőcsapat.
A hét elején az is kiderült, hogy a nagykonzolok és handheld masinák mellett PC-re is ellátogat a Dead Space 2, mégpedig valamikor 2011 elején.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!