A Dead Space 2 kapcsán sokszor felmerül a kérdés, vajon mennyire mosódnak össze a horror- és akcióelemek, de a játék producere szerint nincs ok az aggodalomra.
Steve Paptousis ugyanis egy tegnap adott interjúban leszögezte, a Dead Space 2 semmivel se tartalmaz majd több akciót, mint elődje. Ugyan a fejlesztők igyekeznek sokkal közelebb hozni a játékoshoz a főhőst, így Isaac arcát több alkalommal láthatjuk és végre meg is szólal a főhős, de ettől még a játékmenetben drasztikus változásokat nem eszközöl a Visceral. Azaz komoly tévhit, hogy a második rész egy pergős futok és lövök akciójáték lesz. Paptousis szerint természetesen szükség van az akcióelemekre, hiszen hosszútávon mindenki immunissá válik az ijesztgetős részektől, így ezzel igyekeznek változatossá tenni a folytatást, de semmikép se fog túlzásokba esni a fejlesztőcsapat.
A hét elején az is kiderült, hogy a nagykonzolok és handheld masinák mellett PC-re is ellátogat a Dead Space 2, mégpedig valamikor 2011 elején.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…