A Dead Space 2 kapcsán sokszor felmerül a kérdés, vajon mennyire mosódnak össze a horror- és akcióelemek, de a játék producere szerint nincs ok az aggodalomra.
Steve Paptousis ugyanis egy tegnap adott interjúban leszögezte, a Dead Space 2 semmivel se tartalmaz majd több akciót, mint elődje. Ugyan a fejlesztők igyekeznek sokkal közelebb hozni a játékoshoz a főhőst, így Isaac arcát több alkalommal láthatjuk és végre meg is szólal a főhős, de ettől még a játékmenetben drasztikus változásokat nem eszközöl a Visceral. Azaz komoly tévhit, hogy a második rész egy pergős futok és lövök akciójáték lesz. Paptousis szerint természetesen szükség van az akcióelemekre, hiszen hosszútávon mindenki immunissá válik az ijesztgetős részektől, így ezzel igyekeznek változatossá tenni a folytatást, de semmikép se fog túlzásokba esni a fejlesztőcsapat.
A hét elején az is kiderült, hogy a nagykonzolok és handheld masinák mellett PC-re is ellátogat a Dead Space 2, mégpedig valamikor 2011 elején.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…