A legújabb fejlesztői naplóban Peter Molyneux mesél az ősszel érkező Fable 3 megújult interfészéről, az új irányításról a dinamikus 3D térképről. Csekk!
Molyneux a videóban elárulja, a Fable harmadik része kicsit eltolódott az akció-kalandjátékok irányába, miközbe még több drámát és érzelmet csempésztek a játékba, így az irányítást is teljesen megreformálták, miközben egy dinamikus 3D térképet is kapott az ősszel érkező harmadik Fable. Előzetesünket itt olvashatjátok, a fejlesztői naplót pedig alant lehet meglesni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…