John McCormack, a Fable a művészeti részleg vezetője egy interjúban elárulta, a harmadik részben élettel töltik meg Albion vidékeit, erdejeit, így végre nem csak szárnyasokra és hűséges kutyánkra korlátozódik az állatvilág.
McCormack a Beauty of Games-nek nyilatkozva elmondta, már az első rész óta nagyon zavarja, hogy élettelenek a Fable vidékei, erdejei, azonban nagyon nehéz rávenni a grafikusokat, animátorokat, hogy kisebb, pepecselős munkákkal is foglalkozzanak, ami valahol érthető is, hiszen az ő erőforrásaik is korlátozottak.
A harmadik részben azonban remélhetőleg minden megváltozik, az átvezetők, a szimuláció, az animáció, a gesztusok,stb. után végre elkezdtek olyan apróságokkal is foglalkozni, mint a nyulak, lepkék, tehenek, patkányok, kacsák, hollók, molylepkék, keselyűk, gyíkok, szentjánosbogarak, libák és vörösbegyek modellezése. Egyelőre nem tudni, hogy ezek az állatok színesíteni fogják-e Albiont, de azért nem lenne rossz, ugye?
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…