15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Activision nem aprózta el a Modern Warfare 2 március végén megjelent első DLC-jének reklámkampányát, a kiadó csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött a promócióra.

Sokak felháborodását váltotta ki, az Activision Modern Warfare 2 DLC-re kiszabott ára, az öt pályát tartalmazó csomag ugyanis tizenöt dollárba fáj a rajongóknak. A kiadó valószínűleg a magas árral szeretné kompenzálni a nagyra rúgó reklámköltségeket, az MCV szerint ugyanis csak az Egyesült Királyságban közel egymillió fontot költött promócióra a kiadó. Ez magában foglalja az online hirdetéseket, az újságokban megjelent reklámokat és a tévéreklámokat. A cég így szeretett volna az összes, közel 25 millió játékost számláló bázisához eljutni.

 

Legfrissebb bejegyzések

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02

MAX – 2024. novemberi ajánló

Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…

2024-11-02

Star Trek játékmód a World of Warshipsben

A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…

2024-11-02

Flowstone Saga – Játékteszt

JRPG puzzle alapú csatákkal.

2024-11-01