Tameem Antoniades, a Ninja Theory társalapítója a CVG munkatársával folytatott beszélgetés során fejtette ki a véleményét az egyre inkább hype-olt 3D-s technológiával kapcsolatban.
Antoniades véleménye szerint a jelenlegi konzolgeneráció hardverei nem elég erősek ahhoz, hogy megfelelő minőségben és sebességben rendereljenek 3D-s effektusokat, így csak a következő generáció masináiban lát annyi potenciált, hogy az új, idén megjelent őrület komolyan elterjedjen. Antoniades a következőket nyilatkozta:
"A legfőbb probléma az, hogy ha rendes minőségben szeretnénk 3D-t renderelni, szemenként legalább 720p felbontásra és 60FPS-re van szükség, ami nagyjából azt jelenti, hogy 1080p-ben 120FPS-sel kellene renderelni a konzoloknak. Ilyen felbontás és képfrissítés mellett a jelenlegi generáció már csak nagyon visszafogott grafikára lenne képes."
"A technológia egyelőre tehát korlátoz minket, szóval most még nem fogunk olyan minőségű 3D-s játékokkal játszani, mint az Avatar film. De mivel minden generáció között legalább ötszörös-tízszeres fejlődést tapasztalhatunk, úgy gondolom, a következő generációval sikerül legyűrni ezeket az akadályokat. Forradalmi játékok fognak születni."
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…