A héten tett bejelentés után az Activision ma délelőtt megerősítette, hogy nem kap mozgásérzékelős támogatást a szeptemberben begördülő Spider-Man: Shattered Dimensions.
A Shattered Dimension négy platformon, PlayStation 3-on, Xbox 360-on, Nintendo Wii-n és Nintendo DS-en fog megjelenni, idén szeptemberben, az Activision és a Beenox Studios közös játékában Pókember négy dimenzióját ismerhetjük meg. Ebből jelenleg kettőt mutatott be a csapat, a noirt" és a képregényes hangulatú "amazing" univerzumot.
Ma délelőtt pedig arra is fény derült, hogy sem a PlayStation Move-ot, sem a Project Natalt nem fogja támogatni a játék, így aki mozgásérzékelős falmászásra és hálóvetés imitálásra vágyott, annak sajnos csalódást kell okoznunk. Az Activision azzal indokolta a döntést, hogy már annyira előrehaladott állapotban áll a fejlesztés, hogy nincs értelme beépíteni az újfajta élményt nyújtó irányítási megoldást. A Nintendo Wii-s verzió esetében természetesen a masina kontrollerjéhez igazított irányítást kapunk, bár annak működéséről még nem beszélt a kiadó. Az Activison a közleményben azt is megjegyezte, a jövő Pókember játékai már támogatni fogják a mozgásérzékelést.
A Warner Bros. Discovery jóvoltából, megnéztük az első négy részt. Spoiler-mentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…