Továbbra is a World of Warcraft előfizetői kártyája vezeti a hazai eladási listát, ahol mindössze az ezüstérmes pozíciót illetően történt komolyabb változás.
A sokáig éllovas, majd második helyezett Bad Company 2 ugyanis lecsúszot a dobogóról, helyét a korábban negyedik FIFA 10 vette át, míg a bronzérmet a Modern Warfare 2 kaparintotta meg. A lista hátsó felében se történtek komoly változások, továbbra is tartja magát az NFS: Shift, az Avatar és a World Of Warcraft: Wrath Of The Lich King, a Call of Duty 4 és a Mount & Blade: Warband.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…