Dead Space 2 – Magyarázat Isaac jellemének változására

15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Mint ismeretes, a Dead Space 2 visszatérő hőse, Isaac Clarke a folytatásban már beszélni is tud majd, a Visceral pedig ma magyarázatot adott a változtatásra.

Múlt héten végre mozgás közben is megleshettük a Dead Space második epizódját, a videóból pedig kiderült, mérnökünk új ruhája nem csak dögösebb lett, hanem még hasznosabb kütyükkel és lehetőségekkel is felvértezte hordozóját, Isaac ugyanis most már képes lesz repülni. A főszereplő nem csak ezen a téren esik át változásokon, a Visceral ugyanis végre hangot is társít az első részben végig néma Clarke-hoz.

 

A csapat ugyanis úgy döntött, az első résszel szemben nem leszünk mindig egymagunkra utalva, így a második rész bizonyos küldetései alatt találkozni fogunk a Sprawl űrkolónia egyes túlélőivel, akikkel karöltve kell majd menteni az irhánkat. A Visceral úgy döntött, a történetmesélés fejlődése maga után vonja, hogy az oldalunkon lévő NPC-kkel szóba elegyedjen Isaac, így sokkal több interakcióra számíthatunk majd. Hogy ki lesz a mérnök szinkronhangja, még nem ismert.

Legfrissebb bejegyzések

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02

MAX – 2024. novemberi ajánló

Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…

2024-11-02

Star Trek játékmód a World of Warshipsben

A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…

2024-11-02

Flowstone Saga – Játékteszt

JRPG puzzle alapú csatákkal.

2024-11-01