Mint ismeretes, a Dead Space 2 visszatérő hőse, Isaac Clarke a folytatásban már beszélni is tud majd, a Visceral pedig ma magyarázatot adott a változtatásra.
Múlt héten végre mozgás közben is megleshettük a Dead Space második epizódját, a videóból pedig kiderült, mérnökünk új ruhája nem csak dögösebb lett, hanem még hasznosabb kütyükkel és lehetőségekkel is felvértezte hordozóját, Isaac ugyanis most már képes lesz repülni. A főszereplő nem csak ezen a téren esik át változásokon, a Visceral ugyanis végre hangot is társít az első részben végig néma Clarke-hoz.
A csapat ugyanis úgy döntött, az első résszel szemben nem leszünk mindig egymagunkra utalva, így a második rész bizonyos küldetései alatt találkozni fogunk a Sprawl űrkolónia egyes túlélőivel, akikkel karöltve kell majd menteni az irhánkat. A Visceral úgy döntött, a történetmesélés fejlődése maga után vonja, hogy az oldalunkon lévő NPC-kkel szóba elegyedjen Isaac, így sokkal több interakcióra számíthatunk majd. Hogy ki lesz a mérnök szinkronhangja, még nem ismert.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…