A Sony mozgásérzékelős technológiája, bár alaposan megkésett a szintén japán konkurenciával szemben, rendkívül pontos irányítást tesz majd lehetővé, sokkalta akkurátusabbat, mint a WiiMote.
Az első színpadi demonstrációk óta tudjuk, hogy a PlayStation Eye-jal együttműködő, nemrégiben keresztelkedett PlayStation Move eszméletlenül pontos vezérlést tesz lehetővé, síkban és térben egyaránt. A Cohort Studios CEO-ja, Lol Scragg állítja, a Sony technológiája még a WiiMote pontosságát is bőven felülmúlja, a vele való munkájuk során a periféria hibátlanul muzsikált, és nem csak a síbeli, X valamint Y tengelyeken, de térben a Z tengelyen is meghökkentően akkurátus a pozíció-detektálása (érzékelése).
A stúdió jelenleg egy rail shooter műfajú projekten kotlik, amely az első, kifejezetten Move-centrikus munkájuk és nemes egyszerűséggel Shoot (munkacím, elvileg nem végleges) névre keresztelték el. Többek szerint azonban a pontosság lesz a nagy hátulütője a Move-nak, az ugyanis ezáltal inkább a hardcore közönséget érinti majd meg, nem pedig az elsődlegesen becélozni kívánt casual csoportosulásokat. Meglátjuk, kár máris a sikereit latolgatni, messze még az ősz.
A Warner Bros. Discovery jóvoltából, megnéztük az első négy részt. Spoiler-mentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…