A Sony mozgásérzékelős technológiája, bár alaposan megkésett a szintén japán konkurenciával szemben, rendkívül pontos irányítást tesz majd lehetővé, sokkalta akkurátusabbat, mint a WiiMote.
Az első színpadi demonstrációk óta tudjuk, hogy a PlayStation Eye-jal együttműködő, nemrégiben keresztelkedett PlayStation Move eszméletlenül pontos vezérlést tesz lehetővé, síkban és térben egyaránt. A Cohort Studios CEO-ja, Lol Scragg állítja, a Sony technológiája még a WiiMote pontosságát is bőven felülmúlja, a vele való munkájuk során a periféria hibátlanul muzsikált, és nem csak a síbeli, X valamint Y tengelyeken, de térben a Z tengelyen is meghökkentően akkurátus a pozíció-detektálása (érzékelése).
A stúdió jelenleg egy rail shooter műfajú projekten kotlik, amely az első, kifejezetten Move-centrikus munkájuk és nemes egyszerűséggel Shoot (munkacím, elvileg nem végleges) névre keresztelték el. Többek szerint azonban a pontosság lesz a nagy hátulütője a Move-nak, az ugyanis ezáltal inkább a hardcore közönséget érinti majd meg, nem pedig az elsődlegesen becélozni kívánt casual csoportosulásokat. Meglátjuk, kár máris a sikereit latolgatni, messze még az ősz.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…