A Sony mozgásérzékelős technológiája, bár alaposan megkésett a szintén japán konkurenciával szemben, rendkívül pontos irányítást tesz majd lehetővé, sokkalta akkurátusabbat, mint a WiiMote.
Az első színpadi demonstrációk óta tudjuk, hogy a PlayStation Eye-jal együttműködő, nemrégiben keresztelkedett PlayStation Move eszméletlenül pontos vezérlést tesz lehetővé, síkban és térben egyaránt. A Cohort Studios CEO-ja, Lol Scragg állítja, a Sony technológiája még a WiiMote pontosságát is bőven felülmúlja, a vele való munkájuk során a periféria hibátlanul muzsikált, és nem csak a síbeli, X valamint Y tengelyeken, de térben a Z tengelyen is meghökkentően akkurátus a pozíció-detektálása (érzékelése).
A stúdió jelenleg egy rail shooter műfajú projekten kotlik, amely az első, kifejezetten Move-centrikus munkájuk és nemes egyszerűséggel Shoot (munkacím, elvileg nem végleges) névre keresztelték el. Többek szerint azonban a pontosság lesz a nagy hátulütője a Move-nak, az ugyanis ezáltal inkább a hardcore közönséget érinti majd meg, nem pedig az elsődlegesen becélozni kívánt casual csoportosulásokat. Meglátjuk, kár máris a sikereit latolgatni, messze még az ősz.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…